fredag 25 november 2011

Kreationism ftw #5

Det är skamligt! Vår kära Creation-Wiki har blivit en annonsplats för monetära intressen. Jag minns tiden då kreationism inte hade som syfte att dra in pengar till några enstaka författare. Vi är väl inte som evolutionisterna med Richard Dawkins i spetsen?

Det är med sorg i hjärtat som jag delger mig  följande länk: From a Frog to a Prince

En avskyvärd liten dokumentär på 27 min som i och för sig har ett viktigt syfte. Annonsen låter oss veta att  de där evolutionisterna tror att amfibier (dvs grodor) skulle kunna ge upphov till människor tack vare slumpen och naturligt urval. Det vet ju alla att evolutionen inte kom till som ett medel för att förklara att det inte finns någon slump vad gäller den biologiska utvecklingen (dubbelnegation ftw). En evolutionist skulle säga att grodor inte har skapat människor utan att vi är besläktade med någon avlägsen, numera utdöd, förfader. Det är helt befängt! Som om jag skulle säga att jag är släkt med min kusin nu när min farfar är död, det enda logiska är självklart att min kusin födde mig på naturlig väg.

Fotnot: Jag ser nu att man kan köpa en dvd av dokumentären för 16$. Dock går det visst även att se den hela helt gratis! Förlåt mig Creation-wiki! Ni har än en gång bevisat att ni står över pengahungriga evolutionister.

(Farfar-liknelsen kommer från en oerhört populär och anti-kreationistisk podcast Science..sort of, lyssna på den och förena er i hatet mot deras ovetenskapliga evolutionsteorier)

Fromfrogtoaprincelarge.jpg
Could he look sadder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar